Monday, January 12, 2009

fishball



hahah ni fishball yg dah siap direbus

ni plak yg sebelum direbus





yg ni tgh direbus hahaha....

kah3x...aku nak gelak dulu ni....bukannya apa 1st time lam hidup aku buat fishball ni. ye la kan selalu kalau kat msia main beli jek. mana la ada niat langsung nak buat sendiri. oleh krn 1st time lam sejarah hidup aku buat mende ni so aku nk share la ngan kengkawan kat blog ni.

laki aku la, dia ni peminat fishball so kat saudi ni mmg xde ...so aku kena la buat utk dia. pagi jumaat 9hb jan tu...pagi2 aku dah kuar g pasar ikan cr ikan tenggiri....alhamdulillah jmp 1kg/SAR10 tp xde la aritu jugak aku buat...esok malam nye baru aku buat bila dah dpt mood heheh

setelah bekerja keras itu la hasil nye....alhamdulillah jadik! yg kelako smp berasap blender aku kerja kan hahah...mana taknye aku x tau lak kena buang kulit ikan tenggiri tu...ingat lembut rupanyer liat gak..so dia sangkut kat alat pemutar tu. alhamdulillah hubby pun suka.

No comments: